כל היתרונות שהייתם מצפים ממדפים מודולריים, לצד המראה המנצח שלא נעלם עם הזמן. מדפי לה גרדיה מציגים את המדפים המודולריים של רוס; חומר שאינו מחליד, קליל להרכבה, אינו דורש ברגים ויכול לשאת משקלים רבים ומגוונים.

אם תרצו אין זאת אגדה- הכל בכוח הדמיון

מהפכת המדפים המודולריים כבשה בסערה את עולם מדפי המתכת, והסיבה פשוטה; המראה הפתוח שלהם מאפשר גישה נוחה לכל תכולת מדף, לא עוד חפצים נשכחים ומעלים ריחות, מכיוון שנדחקו לשולי הארון / המדף הנידחים, ומשם? השאר היסטוריה, שלא נאמר (במטבחים תעשייתיים / מזווה בייתי / מדפי מטבח) – היסטריה!

עם המדפים המודולוריים של רוס הכל נגלה לעין בצורה נוחה ונגישה, והחלק הכי טוב בכל הסיפור- כל מדף ומדף נוצר בהתאמה מושלמת לפי הצרכים וההגדרות שלכם- אנחנו כאן רק בכדי לבנות.

המראה המנצח! 

בהרבה מחסנים בייתים ותעשייתיים אנחנו מאחסנים ציוד בעל משקל רב, ורוב המדפים למחסן חשופים לנזקי מזג האוויר בצורה זו או אחרת. לכן, אם לנסח זו בפשטות – רוב המדפים כורעים תחת הנטל ודורשים חיזוקי ברגים במקרה הטובה והחלפה טוטאלית במקרים רבים אחרים. היתרון המשמעותי בארונות המתכת שלנו, וכן במדפים המודולריים שמרכיבים אותם הוא עוצמת החומר; המדפים המודולריים של מדפי לה גרדיה יכולים לעמוד בעומס רב מבלי להזדקק לחיזוקים כל שנה, וגם לא כל שנתיים לצורך העניין, בנוסף חשוב לציין שהחומר עצמו אינו מחליד ויכול להיות חשוף ללחות, חום ורטיבות קלה.

מתי אפשר להתחיל לשחק?

האתר שלנו נגיש ללקוחות פרטיים וכמובן למעצבים ומעצבות.

רציתם מדפים מסביב למזגן עם עיצוב ר' המתאים למידות המזגן שלכם? אין בעיה

או שמא משחקי גבהים שונים למדפי המתכת מסביב לטלוויזיה – קטן עלינו!

אנחנו מזמינים אתכם להיכנס לכאן  ובקלות להזמין ולעצב און ליין מדפים מודולריים במחירים הטובים ביותר שניתן למצוא בשוק כיום! ותאמינו לנו, בדקנו…

אנחנו הראשונים והטובים ביותר בענף ולכן המוניטין שלנו ללא רבב-

בכל הנוגע להתקנה, הובלה, מחירים, מהירות וטיב המוצר מדפי לה גרדיה מובילים למעלה מ- 30 שנים.

אתם עוד פה?

0
× Available on SundayMondayTuesdayWednesdayThursdayFridaySaturday
דילוג לתוכן