ולמה אנחנו יכולים לתת 10 שנות אחריות?

מה זה גילוון מתכות ומדוע נעדיף אותו?

אז ככה, גילוון הוא בעצם תהליך כימי (גלווניזציה בלעז) המתבצע על ידי טבילה באבץ וכך נוצר ציפוי למתכת. הגילוון נועד למנוע תהליך כימי אחר שיתוך (קורוזיה), שבו ברזל ופלדה מתאכלים ונוצרת חלודה. ציפוי האבץ יוצר שכבת מגן המונעת חמצון, קורוזיה ונזקים אחרים שנגרמים למתכת.

למעשה קיימות שתי שיטות גילוון המתבצעות עם אבץ. רק נעשות באופן שונה והופכות מתכות לפסיביות לפגעי הסביבה והן גילוון קר וגילוון חם. אז מה עדיף? ולאיזה צורך?

כמה יתרונות שיש לגילוון החם על פני "אחיו", הגילוון קר:

  1. ציפוי הרמטי המגן על המתכת: מעבר לכך שהגילוון החם נועד למתכות עבות ויתאים למדפים למחסן, מדפים לעסק או לבית. הוא מתבצע בטמפרטורות גבוהה שבה טובלים את המתכת באמבט אבץ.

בזכות הטמפרטורה הצפוי שנוצר הוא הרמטי וחודר אל תוך כל החריצים במתכת ומגן עליה יותר טוב מגילוון קר. הגילוון הקר מיועד מראש למוצרי מתכת דקים ונוצר בהדבקת אבץ בצורה חשמלית. לכן לעיתים, הדבקת האבץ יוצרת ציפוי שאינו חודר אל כל החריצים והחורים במתכת באופן מקיף כמו בגילוון חם.

  1. הבדלים בעובי המתכת לאחר התהליך הכימי: הגילוון הקר הוא ציפוי באבץ חשמלי בעובי 15 מיקרון שנעשה בטמפרטורת הסביבה (טמפ' החדר). הגילוון החם נוצר מציפוי אבץ רותח המגיע ל- 80 מיקרון שזה אומר שהגילוון החם עבה באופן משמעותי וכתוצאה מגן יותר טוב על המתכת.
  2. הבדלים בעמידות המתכת בין שתי השיטות: בשני התהליכים המתכות עוברות ניקוי כימי על ידי חומצות וניקוי שומנים. אולם בהבדלים, בגילוון חם המתכת נכנסת לאמבט אבץ רותח בחום של 460 מעלות. התהליך שונה בגילוון הקר והציפוי נעשה באמצעות זרם חשמלי שנקרא אלקטרוליזה והוא "מדביק" את חלקיקי האבץ לשכבת המתכת וכל זה נעשה בטמפרטורה רגילה של הסביבה (פחות השקעה באנרגיה בתהליך). ההבדלים מיצרים שונות מבחינת עמידות. גילוון החם מצפה את המתכת בצורה אחידה לכל המוצר וחודר אל כל החללים הקטנים במתכת ולכן עמיד לאורך שנים מפגעי מזג אוויר קשים ואילו גילוון קר שמתבלה במהירות והמתכת נפגעת ומחלידה. 
  3. לאילו שימושים נעדיף גילוון חם ולמה? מכיוון שהגילוון החם יוצר ציפוי עבה ועמיד השומר על המתכת לאורך שנים. הוא מתאים למגוון רחב של שימושים במוצרי מתכת לטווח הארוך. בסופו של דבר הגילוון החם מספק כיסוי מלא וחוזק הדבקה של האבץ שעמיד בפני שחיקה ומתאים לתעשיית רכב, לפרזולים עמידים בפני לחות, למדפים חזקים ועמידים לאורך זמן כמו מדפים למחסן משאות כבדים, מדפים לבית או מדפים לעסק ולמעשה לכל ריהוט שמחייב מתכת עמידה לאורך זמן. חברת מדפי לה-גרדיה מספקת אחריות ל-10 שנים על מדפי רוס מאיטליה. כי אנחנו יודעים שרוס מיצרת מתכות בתהליך גילוון חם שמעניק הגנה טובה ביותר נגד חלודה וימנע בלאי לאורך שנים הודות לציפוי פנימי וחיצוני מלא.

 

אז כשאתם באים לבחור מדפים מודולריים למחסן, מדפים מודולריים לבית העסק או מדפים מודולריים למחסן הביתי, תדעו לבחור במדפי רוססס – איטליה, בגילוון נכון, מהיבואן שישמח לתת לכם עד 10 שנות אחריות (בכפוף לתקנון).

רוצים כבר להזמין?  קליק אחד כאן
תוכלו לפנות אלינו בשאלות גם לוואטס-אפ whatsapp

או בטלפון: 03-5447744

מדפים למחסן
0
× Available on SundayMondayTuesdayWednesdayThursdayFridaySaturday
דילוג לתוכן