העתיד כבר כאן והרשו לנו לדווח מראש ההר- הנוף מרהיב!

רהיטי המתכת תופסים מקום של כבוד בכל חדרי הבית- החל במטבח , הסלון, המחסן ועד לחדר הילדים שדורש עדכון ואדפטציות למיניהן כל שנתיים לפחות. אם פעם ארונית העץ הייתה עוברת מחדר לחדר, מפינה נידחת לארון צדדי עד שמוצאת את עצמה בחוסר עניין בחלל החיצוני לבית, היום המשחק שונה לגמרי- כי רוב מדפי המתכת וארונות המתכת מגלים אדפטיביות יתרה הן מבחינה עיצובית (רוחב, אורך, צורה, צבעים) והן מבחינת יעילות לאורך זמן.

צבעים זה שם המשחק

לאורך 30 שנות עשייתנו אנחנו כאן https://www.madaflg.co.il/ במדפי לה גרדיה עובדים יד ביד לצד המעצבים/ות והאדריכלים/יות המובילים בשוק, ולכן, כמעט כל שבוע יוצא לנו להביט בסט מדפים מודולריים שעיצבנו לפי חזון זה או אחר משתלבים בחללי הבית באופן הרמוני, או לקבל תמונה של לוקרים צבעוניים המעניקים נפח וזריקת צבע עדכנית לחלל גדול ומאסיבי, ואפילו מיני לוקר צבעוני קטן שהופך את פינות הבית למוארות ומלאות אופי.

הנוף הצבעוני הוא חד משמעי והחלטי- אין שני לו. מגוון הצבעים שאנחנו מציעים לקהל לקוחותינו הופך את כל חווית עיצוב חללי הבית למרעננת ומאתגרת באופן הכי חיובי, כי מי מאתנו לא אוהב להחליט החלטות, כשהאפשרויות הניצבות לרשותו רבות ופשוטות?

0
× Available on SundayMondayTuesdayWednesdayThursdayFridaySaturday
דילוג לתוכן