מדפים יד שנייה

אחת הבעיות הקשות כיום היא בעיית המקום. שטחי נדל"ן עולים הרבה כסף, ולרוב האנשים אין כסף לקנות בית גדול ומרווח ביישוב כפרי עם חצר וגינה ענקית סביבו. אותה בעיה קיימת כמובן לא רק לאנשים פרטיים, אלא גם לעסקים, חנויות, מפעלים, ועוד, ובקנה מידה גדול יותר. עם הזמן אנו צוברים בחיים עוד חפצים, ופשוט אין לנו מקום שבו נוכל לאחסן אותם. כמו שאמרנו, המצב בבתי עסק, חברות, ומפעלים, קשה עוד יותר. יש להם הרבה מאוד סחורה שצריך לאחסן, פריטים שצריך לשמור, ובהרבה מקומות יש גם ארכיונים גדולים. אז איך משתלטים על כל זה? גם כאן, כמו בהרבה דברים אחרים, התשובה היא – סדר וארגון.

סוגי המדפים

יש כיום מגוון רחב של סוגי מדפים בשוק, אז אספנו כאן עבורכם את שני הסוגים העיקריים, כדי שתבינו על מה מדברים באופן כללי. קודם כל חשוב לומר, שאם אתם צריכים חלל אחסון גדול לעסק, מפעל, ארכיון, או משהו דומה, אנו ממליצים לבחור במידוף מודולרי. מידוף מודולרי מאפשר לכם 'לשחק' איתו לפי הצורך, וגם אם היום סידרתם אותו בצורה מסוימת, עוד שנתיים כאשר הצרכים שלכם ישתנו תוכלו לשנות את העיצוב ולסדר אותו מחדש בצורה שתתאים לצרכים החדשים שלכם.

  1. מדפי תלייה – מדפי תלייה הם מדפים שמחוברים לקיר, והוא נושא חלק מהמשקל של מה שמאוחסן עליהם. מערכת המדפים מורכבת בעצם משני חלקים עיקריים: מדפי מתכת שיכולים לשאת עד 150 ק"ג כאשר המשקל מחולק לאורך המדף, ולרוב העומק שלהם הוא 40 ס"מ. החלק השני הוא הסולם או המסגרת, אלו בעצם העמודים והקורות שאליהם מחברים את המדפים. בדרך כלל הולכים על מסגרת בגובה של 2.5 מטרים. כמובן שניתן לשחק עם המערכת לפי הצורך: להוסיף מדפים או להוריד מדפים אם אתם מאחסנים משהו גבוה מאוד.
  2. מדפים עצמאיים – המדפים הללו די דומים למדפי תלייה על קיר, אך הם נושאים את המשקל בעצמם ואינם מחוברים לקיר. הרבה פעמים משתמשים בהם אם הקיר לא מספיק חזק, או כאשר רוצים לעצב את המידוף בצורה מסוימת. ניתן לעצב את המדפים העצמאיים בצורת האותיות ר' או ח'. גם כאן, כל עוד מדובר על מידוף מודולרי אפשר לשחק איתו לפי הצורך: להוסיף או להחסיר מדפים, ואפילו לשנות את העיצוב של כל המידוף בהתאם לצרכים ולרצונות שלכם.

מדפים יד שנייה

אם אתם בדיוק מתחילים פרויקט מידוף גדול, כדאי מאוד שתכירו את האפשרות לרכוש מערכות מדפים יד שנייה. אנחנו במדפי לה גרדיה. עוסקים בפירוק והרכבה של מערכות מידוף, ולעתים מפרקים מדפים משומשים במצב מצוין שיכולים להתאים בדיוק למה שאתם צריכים ומחפשים. אספנו כאן בשבילכם כמה מהיתרונות של מדפים כאלה, ושווה לחשוב על הנושא.

מהם היתרונות של מדפים יד שנייה?

אז הנה רשימה של כמה מהיתרונות של מדפים יד 2:

  1. המחיר – אנו נמצאים בתקופה לא פשוטה מבחינה כלכלית, וכל שקל שאנו יכולים לחסוך ולא להוציא הוא דבר מבורך. באופן טבעי, ברור שמערכות מידוף יד שנייה יהיו זולות באופן משמעותי ביחס למערכות מידוף חדשות שהזמנתם במיוחד עבור העסק או החנות שלכם. אם חשוב לכם לחסוך או שהתקציב שלכם מוגבל כרגע – זו יופי של נקודה שבה אפשר לחסוך.
  2. המוצר – גם אם עצם הביטוי יד שנייה מעט מרתיע אתכם, בואו ננסה לחשוב על זה בהיגיון. אין ספק שיש דברים שאף אחד לא רוצה לקנות אותם מיד שנייה. אפשר לחשוב על רכב או מכשירי חשמל ואלקטרוניקה שהם דברים עדינים שמועדים לתקלות ולבעיות. מדפים לעומת זאת, הם לא דבר שיכול להתקלקל או שיהיו בו בעיות שדורשות תיקון ויגרמו לכם לעוד הוצאות. מדף הוא פשוט מדף, ומאחסנים עליו דברים. זה לא רכב שאולי נסעו עליו בפראות ואולי עבר תאונה וטיפולים שאנו לא יודעים עליהם. מדובר על מוצר סופר פשוט שלא צריך לעשות עבודה מורכבת. למען האמת, אפשר לומר שאין שום הבדל בין מדף חדש למדף יד שנייה.
  3. הנראות – יש הרבה עסקים שהנראות מאוד חשובה להם, ואין ספק שזו נקודה משמעותית. אבל גם כאן אין שום בעיה עם מידוף מיד שנייה. לרוב הלקוחות לא נכנסים למחסנים שלנו או לארכיונים, כך שגם מי שמשקיע בחזית העסק ובנראות שלו, יכול בהחלט לבחור במידוף מיד שנייה בלי שזה יפגע בשום דבר מבחינת הנראות.

מדפי לה גרדיה

מדפי לה גרדיה היא אחת החברות הוותיקות והמנוסות ביותר בישראל בכל מה שקשור לתחום המידוף והאחסון. החברה עוסקת בתכנון ובסיפוק של מערכי אחסון משנת 1982, וזה אומר שיש לה יותר מ- 40 שנה של ניסיון בעולם הזה! אנשי לה גרדיה יודעים כיצד לתכנן את השטח כך שהניצול שלו יהיה אופטימלי, ולא תאמינו כמה דברים תוכלו לאחסן בו. החברה מספקת שלל פתרונות איכותיים בעיצוב יפהפה שמתאים גם לבתים פרטיים. היא עובדת מול לקוחות במגזר הפרטי והציבורי, החל מבתים פרטיים ועד למרכזים לוגיסטיים ענקיים. תוכלו למצוא בחנות או באתר האינטרנט של לה גרדיה מגוון כמעט אין סופי של מוצרים שקשורים לאחסון ומידוף. בקיצור אם אתם מרגישים שהבלגאן חוגג ואתם הולכים לאיבוד – אתם כבר יודעים בדיוק למי אתם צריכים לפנות!

 

סיכום

אין ספק שתחום האחסון הוא אחד התחומים הכי חשובים שיש, בין בבית הפרטי שלנו, ועוד יותר בעסקים, מפעלים, בתי עסק, וחברות. ברגע שהמקום מסודר – ההרגשה טובה יותר, והעבודה קלה ויעילה יותר. עכשיו אתם גם יודעים שזה לא חייב לעלות לכם המון כסף!

 

כוננית מדפים למחסן
0
× Available on SundayMondayTuesdayWednesdayThursdayFridaySaturday
דילוג לתוכן